سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همایش نقش طوایف درپیشگیری ازنزاعهای دسته جمعی به کار خود پایان د

دومین همایش یک روزه علمی نقش طوایف کهگیلویه و بویراحمد در پیشگیری از نزاع های دسته جمعی عصر روز سه شنبه در شهرستان گچساران به کارخود پایان داد.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد در آیین اختتامیه این همایش ملی گفت: نقش معتمدین و ریش سفید های طوایف در جلوگیری از درگیری و ایجاد صلح و صفا در جامعه بسیار کارساز است.
"قوام نوذری" تصریح کرد: باید مسوولان ، متولیان فرهنگی جامعه و معتمدین محلی با نهادینه کردن فرهنگ گفتمان و پرهیز از کینه دوزی و تعصبات قدیمی ،مردم جامعه را از نزاع و پرخاشگری منع کنند .
وی اظهار داشت: ارتفاء تقوای الهی و بازگو کردن اخلاق و رفتار رسول خدا و ائمه اطهار از سوی علما و روشن فکران فرهنگی جامعه نقش موثری در کاهش نزاع دسته جمعی منطقه خواهد داشت . 
،51 مقاله علمی با موضوع نزاع های دسته جمعی و راهکارهای پیشگیری از آن به این همایش نقش طوایف در پیشگیری از نزاعهای دسته جمعی استان ارائه شد بود که از این تعداد پنج مقاله برتر و یک مقاله نیز ویژه انتخاب شد.
دومین همایش علمی نقش طوایف کهگیلویه و بویراحمد در پیشگیری از نزاع های دسته جمعی به همت دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری دانشگاه آزاد گچساران با موضوع بررسی علل بروز نزاع و چگونگی پیشگیری از این پدیده مضر جامعه بحث و بررسی شد .